Navigation


RSS: inlägg



Anna Anka

2010-12-14 @ 20:14:54, Allmänt, , Kommentarer (6)

Ja ikväll skulle jag ju egentligen ha tränat fotboll men det gick tyvärr inte. DEt beror faktiskt på en liten hemlis som jag komemr lägga upp så fort jag får;) haha
Men Eddie kunde först inte byta bort jouren=( Så kunde jag ju inte ta bilen. Eddie jobbbar som brandman för er som undrar vad han är i jour med:P Sen tänkte vi be hans mamma att komma men nu gick inte det heller.
Så det blev en tripp ner till Rehab för lite Body pump.

Inte en av mina favorit träningar. Vet inte varför men tycker inte om att få sån mjölksyra utan att svettas så mycket haha. Jag har fått för mig att svett har att göra med hur mycket träningen hjälper, vilket ju naturligtvis inte alls stämmer. Styrka är ju väldigt bra för kroppen. Men har aldrig tyckt om det. Fast mycket roligare att träna styrka till musik och samtidigt som andra än att gå ner och köra ett pass själva. Hade jag gjort det hade jag nog bara maskat. 
Jag är en sån som jämför mig med andra och tävlar om vems som gör bäst osv. I min hjärna då haha. Jag tycker det är en bra egenskap. Jag gör det liksom inte bara när jag tränar utan när jag jobbar och andra saker med. Fast i jobb blir det ju väldigt stressigt men tiden går fort i alla fall=) Jag kan tänka att jag ska göra det här snabbare än henne. Eller så tar jag tiden när jag gör något och nästa gång ska det gå snabbare. Någon som känner igen sig?
 
Jaja träningen kändes sådär. Kände mig stark i benen och ryggen men armarna är det som alltid varit min svaghet haha. Tycker inte heller det är roligt att träna eftersom jag är så pass svag i dom:P

Nä nu ska jag fortsätta titta på i form med Anna Anka. Tycker det programmet är skitbra=)
Bilden är från 2004 (jag i rött)



Kommentarer
Postat av: josefine

Vinnaren av dagens blogg är uppe. Kika in och se om det var du! :)

2010-12-14 @ 21:17:17
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Joanna

Tycker också det känns som att träningen gör mycket mer nytta om man är riktigt svettig efteråt.. Då kan ju också andra se att man verkligen tränat haha. ;)

2010-12-15 @ 15:11:42
Postat av: J.s

Fan va härlet att man ser en tjej köra brottning!

Själv är jag också brottare, verkligen en skön sport. Ska på tävling i Tyskland den 27e. Wish me luck! :D

Kör hårt på brottningen!

2010-12-16 @ 12:20:11
Postat av: Maria

Haha ja visst kan dom:P

Ok lycka till vilken klubb brottas du för?

2010-12-16 @ 15:42:17
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Elin

hej,tränar okså brottning :D

vilken klubb brottas du i? :P

2010-12-16 @ 18:33:33
Postat av: Maria

Jag tränar med Sparta du då?

2010-12-16 @ 18:41:06
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback