Navigation


RSS: inlägg



Annandag jul

2010-12-26 @ 16:54:17, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja då va det söndag idag och imorgon ska Eddie jobba=( Tråkigt.
Igår firade vi ju jul hos Eddies föräldrar. Där var det verkligen effektiv tid jämfört med julafton hehe.
Vi var där halv fyra och åkte hem halv sju. På dessa tre timmar hann vi med att äta mat, gröt, godis och lite kakor. Hann även med julklappsutdelning till barnen=)

Eddie körde mig hem till pappa för jag och Sandra skulle ju jobba sen. Usch vilken natt säger jag bara. Sandra och jag jobbade i samma garderob med 400jackor och på dessa var det MINST tio som hade gjort av ed sina brickor. Panik panik. Men vi hittade alla jackor och allt flöt på. Inget fel för oss inte=) Hehe
Där var sjukt mycket folk mer än 2000 personer.

Jaja vi kom i all fall hem lite över fem och jag gick och la mig närmre sex efter lite frukost:P Haha. Men sen va det omöjligt att sova vaknde och gick upp halv elva. Sen somnade jag om vid halv tolv och gick upp halv två.
Nu har jag precis gjort mig iordning för jag ska ut och äta på Rose Grden med några tjejkompisar=) Mums.

Här kommer en bild på all kusiner från igår.





Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

Kul att du var med i Veckans Blogg! Nu har jag dargit 5 nyårsvinnareoch skrivit lite om dom. Gå in och kolla om det blev du. Annars får du jättegärna vara med igen! http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-v53.html#comment :-D

2010-12-29 @ 10:50:58
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback