Navigation


RSS: inlägg



Bad och lek=)

2010-12-14 @ 14:50:12, Allmänt, , Kommentarer (3)

Det har varit en väldigt lugn förmiddag. Vi har inte gjort mycket alls. Bara lekt och bdat. Theo älskar att bada lika mycket som jag gör=) Fast han sitter inte stilla utan plaskar och har sig så hela golvet blir dyngsurt=)

Nu sover Theo och jag passar på att komma med ett nytt inlägg=) När Theo vaknar ska vi hälsa på nästkusinen som föddes 4 December. Ska bli roligt att jämföra storleken på dom. För oss är ju Theo fortfarande en liten skit hehe. Snart kommer ju hans kusin med som var beräknad den 10 December men som inte vill ut i kylan:P hehe. Det är också en kille så dom kommer nog få kul tillsammans=)
Theo fick ju även en kusin 9 Juni sex veckor efter han själv föddes så detta året blir det en massa bebisar=) Men det är bara skoj för dom sen när de kan leka.
Själv har jag ingen kusin i min ålder. Är fem år äldre än min äldsta kusin. Men men jag har fått vara lekmamma istället hehe.

Tänk att det va hela 7 ½ månad sen min lilla prins föddes. Usch vill att tiden ska stanna av ett tag nu.



Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

naww vilken liten sötis :)

2010-12-14 @ 18:07:12
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

han är ljuvlig, och tänk att man har varit så liten!?



sv: jag pluggar till gymnasielärare så nu har jag varit på waldorfgymnasiet i några veckor :D

2010-12-14 @ 19:07:11
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: josefine

sv; va roligt att du är med. Jag skriver till dig när vinnaren är uppe, lycka till! :)

2010-12-14 @ 19:13:20
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback