Navigation


RSS: inlägg



Bättre uppdatering=)

2010-12-20 @ 12:13:55, Allmänt, , Kommentarer (3)

Ja nu är det ny vecka och jag ska försöka uppdatera lite bättre än jag gjort i helgen. Men igår var jag så fruktansvärt trött att jag inte orkade.

Nu på förmiddagen skulle jag egentligen träffat Lina men hon har inte hört av sig så det blev inget med det=( Tråkigt.
Nu ska snart Eddie börja jobba (jobbar kväll denna veckan) och min mamma kommer hit och passar Theo en stund för jag ska på ansiktsbehandling=) Så skönt det ska bli. Har aldrig varit på det men det behövs nu när det är så kallt ute och man känner sg allmänt ofräsch.
Ska även noppra mina ögonbryn och färga dom=)

På onsdag ska jag färga håret så denna vecka lever jag i lyx:P hehe. Kan behövas ibland.

Igår på kvällen var vi och träffade söta Albin en stund på kvällen. Skulle lämna hans present (en tomtedress) hehe. Theo har en likadan så nu kommer dom se likadana ut på juldagen=)

Theo ser så stor ut nu hehe han är ju en liten minimänniska:P

Han var också väldigt trött igår så han somnade vid kvart över sex på kvällen. Min pappa sa att han hade ätit dåligt hela dagen så visste att han förmodligen skulle vakna på natten för att äta. Och ja kvart i fyra vaknade han och fick mat. Sen somnade han om direkt och vaknade halv sju. Jag var så himla trött så gick in och gav honom nappen och hoppades att han somnade om, vilket han gjorde=) Han vaknade inte förrän 08.15 sen av att Eddies brandlarm tutade. Undra hur länge han hade sovit egentligen:P

Jaja jag HATAR att jag har så svårt för att somna. Var ju skittrött igår och gick och la mig lite över nio. Tror ni att jag somnade? Nä somnade typ ett. Förstår inte varför jag har så svårt för att somna. Så idag är jag lika trött som jag var igår:( Hatar att vara trött. Det svider i mina ögon hehe. 

Nä nu ska jag diska och plocka undan innan mamma kommer.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra idag snygging? =)

2010-12-20 @ 16:43:24
URL: http://alinah.se
Postat av: kasia

hejhej! först vill jag ursäkta om jag kommer här o stökar ner..

men, vilken fin blogg du har!

gillar du smycken?

jag tillverkar egna, därav min blogg!

Jewelsbykasia.blogg.se

smycken för ett bra pris & gratis frakt!

hoppas du kikar in :)

KRAM!

2010-12-20 @ 18:56:10
URL: http://jewelsbykasia.blogg.se/
Postat av: s

uppdatera bättre haha? du är icke frisk du uppdaterar ju hur mycket som helst varje dag hinner knappt med ju :P

2010-12-20 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback