Navigation


RSS: inlägg



Bebismys=)

2010-12-15 @ 14:47:25, Allmänt, , Kommentarer (2)

Ja planerna blev dock lite ändrade idag. Istället för att träffa Johanna och Maria åkte jag in till Lund för att träffa Caroline och lille Albin som föddes igår=) Ja då förstår ni kanske att det va denna hemlis jag inte fick berätta igår;)



Vilken sötis=)
Kan inte förstå att Theo har varit så liten och för bara sju månader sen hehe. Han såg ut som en jätte bredvid Albin:)

När de är så här små kallas de ju bebis eller spädbarn. Även Theo är ju en bebis men det tycker jag känns så konstigt att säga. Han är ju en liten person för mig, ingen bebis längre. Bebis kallar man ju alla under ett år tror jag det är. Bebis för mig är när de bara äter och sover. Inte när de är med och busar så som Theo gör nu:P Hehe
Får bli ett litet inlägg snart kommer Michaela och hälsar på=) Sen ska vi iväg igen och vid sju ska jag träna=) Full rulle idag hehe.



Theo, Caroline och Albin.

Hur kan man se så fräsch ut när det inte ens var ett dygn sen förlossningen?=) Vackra Caroline=)



Kommentarer
Postat av: SCME - ÖREBROS STÖRSTA BLOGG

DU MED FACEBOOK, BDB ELLER BLOGG/ ANNAN HEMSIDA: ANMÄL DIG TILL "VECKANS SLIDE-SHOW BEAUTIES"!



10 vackra personer + länk en gång/ vecka på min blogg!

2010-12-16 @ 00:08:34
URL: http://scme.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha....du är för go Maria. Vacker o vacker men jag ser betydligt fräschare ut än när Moa hade kommit till världen men vacker blir jag aldrig ;)

2010-12-16 @ 21:16:44
URL: http://underbaralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback