Navigation


RSS: inlägg



=)

2010-12-25 @ 15:18:08, Allmänt, , Kommentarer (1)

Kom inte på någon bra överskrift så får bli en glad gubbe hehe.
Vill tacka för alla fina julklappar än en gång=) Särskilt till Theo hehe. Hna har lekt och lekt nu i morse.

Nu ska vi fira julafton hos Eddies familj sen ska jag och Sandra jobba inatt! Usch jag som är så trött. Fastän att jag sov mellan halv tolv och två=) Men kändes som om jag kunde sova hela dagen. Sov dock bara fem timmar inatt.
Vi kom hem vid halv ett och Theo somnade om ett. Sen vaknade han vid sex imorse men somnade om till halv åtta. Dessvärre kunde jag knappt somn om.

Theo är väldigt svårsövd just nu vilket jag tror beror på hans tänder. Igårkväll höll jag på från sju till åtta vilket inte var så kul på julafton när man vill sitta och ta det lugnt=) Men sen sov han utan att vakna en ända gång och blev jätteledsen när jag väckte han vid tolv för att vi skulle köra hem.

Jaja nu ska vi snart köra. Tänkte bara lägga in några bilder från igår=)



Vår gran med alla julklapparna=) Förra året låg det typ tre hehe.



En glader Theo vid alla julklapparna.



Så här fint satt Theo och lekte när mamma  (jag) gjorde sig iordning.



Eddie och Theo<3





Jag och Theo=) Här ser ni att jag är lika LÅNG som julgranen=)



Kommentarer
Postat av: emma

vilken stor kille han blivit, tiden rinner iväg... sötis. ta hand om er :D

2010-12-26 @ 21:58:11
URL: http://franettlivtillettannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback