Navigation


RSS: inlägg



Färgat håret=)

2010-12-22 @ 12:10:53, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nu har jag varit iväg och färgat håret=) Eller ja bara utväxten. Men känns ändå som att man färgar hela håret=)
Theo somnade inte förrän halv tio igårkväll:O Vet inte sist han somnade så sent. Han ville inte sova bara låg och lekte. Precis som han gjort hela dagen när han skulle sovit. Brukar ta max fem min för honom att somna men hela gårdagen tog det mer än en timme:( På kvällen nästan två. 
Men imorse fick vi förklaringen, det var en tredje tand=) Men tyvärr är han fortfarande svårtsövd så tror kanske en fyra kommer snart med.

Jaja jag ska väcka Theo halv ett. Då jag vi köra och hämta upp Hanna för att inhandla dom sista julklapparna:P Hmm undra om där kommer vara mycket folk;) Hehe

Förresten så blev det träning igårkväll=) Jippi behövde verkligen jag. Gick skitbra hehe. Men min syster stukade sin fot=( Stackarn. Slog upp sin gamla skada. Hoppas den läker fort.

Nä nu ska jag göra mig redo att åka=)

Här är min underbara familj på Theos dop=)

Love min familj=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback