Navigation


RSS: inlägg



Fredag=)

2010-12-17 @ 08:36:51, Allmänt, , Kommentarer (1)

Då var det fredag igen. Även fast jag inte har så bra koll på dagarna eftersom jag alltid är hemma:) Men nu är ju Eddie hemma med oss:) När han har jobbat natt så jobbar dom inte fredag-lördag natten tan bara fyra nätter. Skönt:)
Nu när Eddie ligger och sover busar jag och Theo som vanligt (Förstår inte hur man kan sova så som Theo busar hehe). Ska kanske till Caroline och hälsa på Albin som kommit hem och Moa förstås=) Moa är Albins storasyster som blir två år i januari.

Min jädra nacke har fortfarande inte blivit bra=( På kvällen känns den hyffsat men varje morgon jag vaknar kan jag knappt röra på den. Vet inte riktigt vad jag har gjort med den. Usch bara det inte är min gammla skada som tog ett år att läka:(

Nä nu börjar Theo bli gnällig. Ska ge han lite gröt:) Här kommer två mysiga bilder på mig och Theo=)





Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vilken gulleplutt (:

2010-12-17 @ 11:36:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback