Navigation


RSS: inlägg



Fredagsmys=)

2010-12-10 @ 21:02:03, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja vad har jag gjort idag?
Det har varit en händelserik dag med massa lek och bus=)
Först fick jag en sovmorgon av min lilla prins eller bamse som jag och eddie kallar honom:P Tio över åtta skrek det till inne i hans rum och jag fick gå upp. Då såg jag att Caroline hade skickat och frågade om vi ville med in till jägersro så 09.54 satt vi på bussen=)
Vi kollade i lite affärer men tro det eller ej jag handlade faktiskt ingenting=) Brukar alltid handla en massa saker till Theo.
Eller där ljög jag för jag handlade faktiskt en liten badbok som han kan leka med och "läsa" när han badar. Eller i alla fall tugga på haha.
När vi skulle åka hem klockan ett va bussen full så fick vänta en halvtimme till (eftersom vi hade två vagnar med).
Theo va lite trött och gnällig så när vi kom hem fick han lite mat sen sängen. Men hmmm då hade han tydligen blivit pigg igen. När jag går in och tittar om han somnat får jag en rolig syn=)




När han väl somnat fick jag för mig att jag skulle börja blogga=)
Theo vaknade fyra och efter det har det varit en massa lek och bus. Vilken energi han har fått, snart är nog hans söta lår lite mindre=)
Jag jagade han i gåstolen och han blev helt tosig hehe. Har aldrig hört honom skratta så mycket tidigare.
Han deckade sedan i sängen tio i sju, helt utslagen.



Nu sitter jag och eddie och myser framför tvn där idolfinalen går=) Och jag bloggar i pauserna tihi.
Jag har alltid sagt till alla som frågat varför inte jag bloggar att jag inte kommer på något att skriva om men nu vet jag att jag hade kunnat skriva uppsattser tihi. Jaja nog för ikväll. Det kommer mer imorgon=)

Ha en mysig kväll och heja på Jay=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback