Navigation


RSS: inlägg



Godmorgon=)

2010-12-11 @ 10:14:56, Allmänt, , Kommentarer (2)

Idag är det lördag och idag står det julbak på schemat hemma hos min pappa med mina syskon=)
Vet inte riktigt vad vi ska göra mer än marsipangodis och kanske pepparkakor=) Mums.
Idag är jag riktigt trött. Theo har varit riktigt störig inatt. Precis när man tror att han sover hela nätterna kommer en natt där han är fruktansvärt jobbig. Han vaknade kvart över tre och jag försökte få honom att somna om men fyra gav jag upp och gav honom lite mat. Tror ni han somnade efter det? NÄ så eddie fick lösa av mig halv fem puhhh då var jag riktigt irriterad. Men tror han hade ont i magen för han blundade men lyfte hela tiden på magen. Jaja sen somnade han men vaknade ändå halv åtta.

Nu tänkte jag passa på att sova samtidigt som honom för det svider i mina ögon hehe. Jag får väl skylla mig själv lite också eftersom jag gick och la mig så sent igårkväll 23.30 hahaha men brukar lägga mig senast tio=)

Kom att tänka på när jag fyllde 22 bjöd Eddie mig på mat på jenses böfhus i Malmö (var ju höggravid då). Då stod vi vid busshållplatsen klockan halv elva elva och skulle åka hem men båda höll på att somna. För nått år sen (1 kanske:P) var det ju då man brukade åka in till malmö tihi. Börjar man bli gammal då eller?





Jag och min älskling när vi precis träffats.
Nä nu ska jag också lägga mig och sova Theo ligger så fint i pappas säng och jag vill in och mysa med honom=)
Man kan inte sluta titta på honom när han sover min lilla prins. Visst är han söt?=)




Kommentarer
Postat av: emma

hehe känner igen mig i detta... ja gick med o la mig ett tag runt 9-10 på kvällen o ibland kändes de som man bara gick upp mata benjamin åt själv o sov mata sov mata sova hahah... Men de är nödvändigt ibland klarar man en sån jobbig natt som du hade men tack o lov att man inte har de så ofta... o sen bör man passa på vila när ens barn sover men ofta kom de mkt annat i mellan.. Ni har fått en riktigt söt kille :D passa på du o vila med honom :D hihi

2010-12-11 @ 18:35:12
URL: http://franettlivtillettannat.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha ja tyvärr kommer sådana nätter ibland. Inatt sov han dock från åtta till halv tio haha men åt vid halv sju=)

2010-12-12 @ 10:13:14
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback