Navigation


RSS: inlägg



Gratis är väl aldrig fel?;)

2010-12-17 @ 13:32:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag har gått med i www.gratisbio.se. Vilket är en superbra sida.

Man samlar poäng genom att göra olika saker som att vara med i undersökningar, delta i tävlingar, värva vänner, spela spel och en massa annat. När du sen kommit upp i ett visst antal poäng kan du byta in dessa mot olika saker som t.ex biocheck, presentkort på hur många olika affärer som helst, tidningsprenumationer och massa annat.

Just nu är jag med i en tävling på 1000kr att handla för på nelly. Där vinner en person i månaden=)

Det är hur enkelt som helst och helt gratis=) Bara jag gick med fick jag 500 poäng=) Så gå nu med du också genom länken nedan=)


http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=409586



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback