Navigation


RSS: inlägg



Harry Potter maraton:P

2010-12-27 @ 11:43:58, Allmänt, , Kommentarer (0)

Måndag idag och jag fick sovmorgon till nio=) Eller Theo vaknade halv sju och fick lite mat sen somnade han om direkt. Han är nog trött idag för nu sover han igen. Då passar jag på att blogga:P Borde egentligen klä på mig för sitter fortfarande i min pyamas hehe.

Igår var jag på Rose Garden och åt med några tjejkompisar=) Väldigt skoj och trevligt. Fick träffat Emmas bebis Benjamin för första gången=) Han är så söt. Eller egentligen är han ingen bebis han är ju snart ett och ett halv år hehe.

Idag ska Sandra och jag ha Harry Potter maraton haha. Undra hur många filmer vi hinner se. Jag ska iväg och träna sex så då blir det en paus i alla fall=)

Nä nu måste jag fixa mig innan Sandra kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback