Navigation


RSS: inlägg



Hemma=)

2010-12-22 @ 19:31:14, Allmänt, , Kommentarer (1)

Nu är jag hemma och har handlat dom sista julklapparna=) Skönt hehe.
Det tog faktiskt inte så lång tid. Vi va i stan halv två. Först åt vi på Burger King sen gick vi och handlade. Tro det eller ej men det räckte med 1,5timmar=)

Där var faktiskt inte alls så många folk som jag trodde. Max tre före i kön. Jätteskönt. Kommer nos vara destu fler imorgon:P Om det inte blir snöstorm som dom lovat.
Vi var i alla fall på Entre och handlade=) Där finns de flesta affärer. Saknar bara stadium:P.




Theo somnade vid sju. Hela tanden har brutit igenom så nu somnar han lätt igen=)
Jag ska passa på att städa lite och slå in de sista julklapparna. Tänk att det är jul på fredag. Någon mer än jag som fortfarande inte fått julkänsla? Usch tråkigt är det i alla fall. Men jag får i alla fall öppna många julklappar. Theos med=) haha.





Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Vinnaren i tävlingen om trosorna finns uppe nu! Klicka på länken här under för att komma dirket till inlägget och se om det var just DU som vann! Tack för att du deltog!

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/vinnaren-av-trosorna-och-ett-erbjudande-till.html#comment

2010-12-23 @ 01:15:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback