Navigation


RSS: inlägg



Honey

2010-12-23 @ 21:12:33, Allmänt, , Kommentarer (0)

Kollade på en jättebra dansfilm innan idag som heter Honey. Ni som gillar dans måste se denna hehe.
Jag skulle egentligen tränat spinning/core ikväll men den blev inställd.

Istället kom min syster och passade Theo medan jag körde och handlade lite saker på Ica som julmust:P hehe.
Nu sitter jag och kollar på filmen holyday. Har sett den tidigare men kommer inte riktigt ihåg hehe. Finns ju inget annat på tv. Trodde jag skulle få sitta ytterligare en kväll ensam men Eddie ringde och sa att han var på väg hem=) Jippi. Hehe.

Jag är så sjukt trött Theo har sovit så dåligt förra natten, vaknade en gång i kvarten och vrålskrek. Det har varit likdant hela dagen och nu ikväll. Vet inte varför för så här var det ju verkligen inte med de andra tänderna. Tänk om det är mjölkallergi? För er som inte vet hade han det när han föddes och vi började införa mjölk vid sex sju månader.
Hoppas det blir bättre för min lilla älskling skriker aldrig i vanliga fall så det är så oroligt att höra honom. Visst är jag kanske lite nojig också men det tycker jag att man ska vara. =)
Nä nu ska jag titta klart på filmen sen sova och vakna upp på JULAFTON=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback