Navigation


RSS: inlägg



Julbak=)

2010-12-11 @ 22:00:22, Allmänt, , Kommentarer (9)

Ja då är man hemma igen. Min lilla älskling ligger och sover och jag har precis tagit ett välbehövt bad=) Jag ÄLSKAR att bada det är den bästa avkopplingen. Gärna med en bok men ibland är det skönt att bara ligga och tänka.

Vi var hemma hos pappa från lite över tolv till sju blev en lång dag. Först fick jag omelett eftersom jag kom på att jag inte ätit sen sju imorse och va vrålhungrig tihi. Sen blev det marsipanbak medan Theo sov i två timmar. Skönt. Tyvärr fick jag ju inte min sovstund imorse eftersom Theo vaknade efter redan 30 min precis när jag somnat. Vilket gjorde att jag var ännu tröttare än jag va tidigare. Ja jag hade ju väldigt roligt under marsipanbaket i alla fall hehe.
Efteråt kom farmor och farfar och det blev hemmagjord pizza sen fika på mjuk pepparkaka och tårta. Usch jag har verkligen ätit hela eftermiddagen hehe.

Det är så roligt att göra marsipangodis för pappa och Daniel är verkligen sämst av alla hahaha. Eddie är den enda som kan göra marsipangodis. Sen är jag ganska bra haha och Sandra är lite sämre haha. Jag gjorde en SKITFIN groda som pappa Sandra och Daniel skulle härma. Det slutade med att pappa gjorde en alien, Daniel en bil och Sandra en missbildad groda med ränder haha. Det går inte beskriva hur roligt det var.

Hade med gåstolen till Theo, vilken han verkligen älskar. Han blir helt uppspelt när han springer omkring.
Jaja här kommer några bilder från dagen. Ni kan jämföra Daniels tallrik med marsipan och Eddies=)
Theo hade på sig sin fina tomtedress. Får ju passa på att använda den=)
Nu ska jag mysa framför tvn innan sängen kallar.







Kan ni gissa vems som har gjort vad?=)



Kommentarer
Postat av: Joanna

Gud vad söt han är i sin tomtedräkt :)

Och jag gissar på att det är Eddie som gjort den sista tallriken? hehe

2010-12-12 @ 14:09:24
Postat av: Maria

Hehe visst är han:P

Ja du hade rätt haha. Fast Daniels var ännu fulare i verkligheten haha

2010-12-12 @ 14:21:19
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Joanna

=)

fast dom hade i alla fall många fina färger haha.

2010-12-12 @ 16:51:29
Postat av: Maria

Ja färgerna kan man ju inte klaga på hahahha

2010-12-12 @ 16:56:32
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Nicole

Gud vilka söta figurer! =)

2010-12-12 @ 22:02:03
URL: http://collan.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst är dom=)

2010-12-12 @ 22:45:15
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Tomas (Pappa)

Min E.T. (Alien) var bäst. Skulle bli en groda, men jag ändrade mig!

2010-12-13 @ 08:16:56
Postat av: Maria

Haha ja visst vi säger väl det;)

2010-12-13 @ 08:34:44
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag tycker att mitt ser ganska bra ut här :)

2010-12-15 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback