Navigation


RSS: inlägg



Julklappar=)

2010-12-14 @ 08:51:35, Allmänt, , Kommentarer (1)

Godmorgon på er alla. Jag har faktiskt fått åtta timmars sömn inatt fastän att jag gick och la mig ganska sent, 23.00=) Theo somnade 19.30 och sov till 07.00 perfekta tider hoppas det håller i sig=)

Tycker inte ni att det är sjukt svårt att komma på vad man önskar sig i julklapp? Det tycker jag alla saker jag vill ha kostar ju en förmögenhet:P Hehe. Jag tycker även de är svårt att komma på vad jag ska köpa till andra. Jag har ju så himla dålig fantasi.
Eftersom det är så svårt att komma på vad man önskar sig så blir det nästan alltid att man säger pengar vilken ju är fruktansvärt tråkigt att få. Men då kan man ju i alla fall spara dom och så småningom köpa det man vill ha=)

I år så önskar jag mig:

* En diskmaskin haha det är så förbaskat tråkigt att diska för hand. Känns som att det är det enda man gör.

* En mini laptop. Så att det är lätt att ha i bussen nu när jag snart börjar plugga igen=( Åker buss 90min om dagen då.

* De underbara skorna jag visade i ett tidigare inlägg=)

Ja sen kommer jag inte på så mycket mer just nu. Finns säkert massor av fler saker.




Förresten tycker inte ni det är svårt att veta om man ska skriva enda med e eller ä? Har lika svårt varje gång så jag chansar=)
Jag har faktiskt inget planerat idag heller. Har inte mycket på hela veckan. Bara lite sånt som hänger löst=) Skönt faktiskt. Då kanske jag äntligen kan ta mig tid och sätta in alla bilder jag framkallat i albumen.
Nä nu ska jag busa med Theo lite hörs senare=)




Kommentarer
Postat av: emma

hehe jo de är svårare att önska sig ngt nu när man är äldre konstigt och speciellt nu när man har barn man blir ju med glad när dem får en massa, de är ju viktigast nu men klart man själv vill ha med man är ju inte såå gammal , känns som ja blir aldrig för gammal för att få julklappar haha men julen är inte riktigt samma nu som när man va mindre men de börjar bli skoj igen imed man har egna barn:P Men klart julklapparna blir dyrare(H) haha.. Pengar är alltid bra, spara eller shoppa på julrean ;) Enda stavas med E men när ja läste vad du skrev så blev ja helt osöker hahaha men det är med E ;P ja ibland är de skönt att inte ha en massa inplanerat utan ta de som de kommer :) vad skönt att du fick sova gott inatt , minns när benjamin väl med hade sina bra nätter o sov perfekt så blev man så glad o de höll i sig för de mesta men kunde fortfarande variera väldigt upptill 1 år då de beror mkt på hur dem sysselsätts under dagen om de blir utmattade osv osv hehe. Jag tycker de är så skoj att köpa julklappar till andra :P Men ibland till vissa kan de vara svårt speciellt till killar tycker jag är svårt att handla till haha:D Lycka till med allt. kramar

2010-12-14 @ 09:37:40
URL: http://franettlivtillettannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback