Navigation


RSS: inlägg



Köttbullar;)

2010-12-23 @ 10:54:56, Allmänt, , Kommentarer (2)

Ja då var det dagen förre julafton och idag har vi fullt schema:P Eller i alla fall de närmsta timmarna.

Nu ska vi iväg och handla ingredienser till köttbullar som vi ska göra till imorgon. Ca 70köttbullar. Usch blir mycket att rulla.

Tro det eller ej men en miniliten julkänsla har jag fått. Beror nog på alla julklappar som ligger kring granen hehe. Fast de flesta är ju till Theo, men det blir ju jag som får öppna dom=) Eller Eddie men han låter nog mig göra det haha.



Sen ikväll får jag se om jag kommer iväg och tränar. Får se hur vädert blir hehe.
Nä nu måste vi skynda oss=)



Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

HEJ! Nu är 5 vinnare av "Veckans Blogg" uppe! Gå in och kolla om det blev du, annars får du gärna vara med igen då jag drar 5 vinnare igen, men den hör gången skriver jag lite dom deras bloggar också!! :-D



http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-v52-1.html#comment

2010-12-23 @ 12:46:11
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mmm... goda köttbullar!

2010-12-23 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback