Navigation


RSS: inlägg



Ny vecka, nya utmaningar?

2010-12-13 @ 08:53:59, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja ny vecka är det ju och kan den starta på ett bättre sätt än med Lucia? Tyvärr ska jag inte titta på något speciellt luciatåg blir kanske något på tv. Det som är så mysigt=) Där saknar man skolan när man va liten och det kom in luciatåg i klassrummet och man fick lussekatt och pepparkakor=) hehe.

Blir det några nya utmaningar? Hmm det vet jag inte vi har i alla fall knappt något planerat över huvud taget så är öppen för förslag;) hehe. Idag ska vi i alla fall julpynta det sista och just nu håller jag på att vika den sista tvätten. Då fick Theo för sig att han ville ut och promenad med tvätten haha. Ser lite roligt ut=) Var tvungen att ta bild på det ju;)





Han är för rolig min lilla buse.
Har ni något roligt planerat i veckan?




Kommentarer
Postat av: SCME - ÖREBROS STÖRSTA BLOGG

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BLOGG! Ger även toasters och skriver en kort text om din blogg. ;)

http://SCME.blogg.se

2010-12-13 @ 12:00:20
URL: http://scme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback