Navigation


RSS: inlägg



Sen morgon=)

2010-12-12 @ 10:34:44, Allmänt, , Kommentarer (6)

Efter gårdagens bravader på natten va det en välförtjänt sovmorgon man fick idag. Theo somnade lite senare på kvällen, inte förrän åtta. Han brukar somna mellan halv sju och sju men men. Inatt sov han bra. Vaknade till vid halv fem men somnade om efter en kvart. Sen vaknade han sju och då gick eddie upp och gav honom mat. Sen somnade han om och vaknade inte förrän halv tio tihi. Så man själv har fått sovit elva timmar, vet inte sist jag sov så länge mer än två år sen tihi. Så nu orkar man nog med en vecka till=)

På dagens schema står det storstädning och julpyntning med gran och allt. En liten plastgran som är lika stor som mig=) Jag har än så länge inte fått någon julkänsla så hoppas på att julsakerna ändrar på det=) Annars blir den nog större nästa år när Theo förstår mer. Är lite nervös för granen eftersom Theo ska dra och slita i precis allt haha. Undrar hur länge den kommer att stå upp. Någon som vågar gissa?



Detta är vår fina julgran i vår förra lägenhet. Tänk att vi har bott i denna lägenheten i snart 1,5 år. Tiden verkligen springer fram. Detta var väl nästan all vårt julpynt förutom lite saker i fönsterna. Nästa bild kommer från Eddies farmors hus som ser likadant ut i varje rum.





Lite skillnad kanske? Haha.
Nä nu ska jag gå och ge Theo lite gröt. Hörs senare=)



Kommentarer
Postat av: Jennifer & Evelina

Det var inte lite julpynt ;) Kika in på vår blogg och skriv din åsikt i något av inläggen!

Kram

2010-12-12 @ 12:09:01
URL: http://babysmurfarna.blogg.se/
Postat av: Tanyk

Hmmm julpyssla lät som en god ide´. Ska nog också göra det nu bara för det :P



2010-12-12 @ 12:29:26
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja tänkte att det vore bäst att ha julpyntat innan lucia hehe=)

2010-12-12 @ 12:58:59
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mihihi

2010-12-12 @ 14:24:35
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: emma

mysigt med jul:D hon har varit flitig och pyntat, de är kul men inte lika att städa undan allt :P hehe. har med lite julpynt hemma vi ska dock inte ha ngn grann i år - Förkrossad... då vi ändå ska vara i Malmö hela julveckan tycker jag de är onödigt men granen hade nog hjälpt med att få lite mer julkänsla för har heller inte direkt fått ngn julkänsla ännu :/ Trotts att de är sjuuukt mkt snö här fortfarande hehe. Vad skönt med sovmorgon och 11 timmar de har jag aldrig fått inte nu senaste 1 1/2 året haha för jag är sååå lätt väckt helt sjukt...och min pojkvän tvärtom du kan släppa en bomb brevid utan att han vaknar haha. Fast fick med lite sovmorgon idag till halv 10 men man är ju dum och inte lägger sig när barnet somnar så blev ju inte så många timmars sömn ändå hehe. Ha de super. GOD JUL på er ;P hehe. Förresten hur gammal är theo nu ? Benjamin va 5månader första julen men de gick bra med vår bamse gran då :P hehe... Lycka till Puss o kram

2010-12-12 @ 16:05:52
URL: http://franettlivtillettannat.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag fick elva timmars sömn men vaknade några gånger däremellan. Här är det likadant jag är jättelättväkt och eddi kan sova genom krig haha. Theo är 7 månader kommer vara 7 och en halv på julafton typ hehe. Men då ses vi ju när ni kommer ner=) Hoppas jag får se benjamin tihi. puss och kram

2010-12-12 @ 16:55:25
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback