Navigation


RSS: inlägg



Snart nyår=)

2010-12-30 @ 11:44:52, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja jag hann tyvärr inte blogga igår hade fullt upp.
Igår sov jag bättre på natten än jag gjort på jag mer än ett år. Jag har ju tyvärr stora sömnproblem där jag kan ligga vaken flera timmar utan att somna. Men igår somnade jag vid halv elva och vaknade inte förrän sex första gången. Sen somnade jag om oh vaknade klockan åtta av att Theo vaknade=) Så fick mer än nio timmars sömn. Jag brukar i vanliga fall vakna flera gånger på natten.

Inatt var min värsta natt någonsin. Gick och la mig tio men somnade nog inte förrän halv fyra fyra. Usch förstår inte varför jag har så svårt för att somna men ligger och tänker på vad jag ska göra nästa dagosv. Jag kan vara hur trött som helst när jag tittar på tv men så fort jag blundar känns det som att hjärnan går på högvarv. Tur var ju att Theo sov till åtta idag med sen låg han och pratade med sig själv till nio. Så nio vaknade jag=) Fick ju ändå fem timmars sömn. Tur jag har en så snäll påg hehe. Han sov 13 timmar inatt.
Tror mina sömnproblem blivit en ond cirkel där jag ligger och tänker under när jag somnar ikväll. Det bruar se ut som så att jag har svårt för att somna två kvällar sen tredje kvällen deckar jag av utmattning.

Jaja blir det inte bättre får jag uppsöka någon läkare som kan hjälpa mig.

Ja igår storstädade jag sen tränade jag spinning. Medan jag tränade gjorde Eddie hemagjord pizza=) Mums hehe.

Idag har jag och Theo busat en del haha. Han är så go och glad min lilla älskling. Nu sover han men vaknar nog snart. Då ska jag börja tvätta. Sen ska vi handla allt vi ska ha på nyår. Blir en lätt men god meny med Tacos, marängsviss sen godis=)

Nä nu måste jag sätta fart.



Kommentarer
Postat av: Aline

kika in hos mig om du vill ha chansen att vinna ett presentkort

2010-12-31 @ 01:32:58
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback