Navigation


RSS: inlägg



Söndag=)

2010-12-12 @ 17:07:36, Allmänt, , Kommentarer (2)

Ja nu har klockan blivit fem och vi har fortfarande inte fått fram julsakerna. Fy och skäms på mig hehe. Men jag har en väldigt bra förklaring=) Theo sov hela två och en halv timme mellan halv två och fyra så vi tänkte passa på att ta en riktigt storstädning i varenda liten vrå=) Eddie håller på med det sista nu som är att svabba golven. Vi håller även på med tvätten så det har ju inte varit någon speciell händelserik dag.
Men innan vi ska sätta upp julsakerna tänkte vi åka hem en snabbvisit till Eddies föräldrar. Det va länge sen dom träffade Theo. Det är ju mest han dom vill träffa;)

Blir att mina föräldrar träffar Theo mer eftersom det är jag som är mammaledg just nu. Fast det är inte heller så ofta dom träffas eftersom jag ofta har en massa annat att göra=) Det lär bli ändring på det när eddie går hemma. Jag har ju en massa kompisar att träffa som de i föräldrargruppen som inte Eddie känner haha. Tror han kommer bli rätt rastlös, fast jag vet inte han är inte den som brukar vilja hitta på en massa. Han är hellre hemma och myser så det kanske passar honom perfekt=)

Här är en bild när Theo sover över hos mamma och ska äta frukost=)




Ja nu ska jag ner och hämta tvätten sen kör vi direkt till Eddies föräldrar. Bilder från idag kommer ikväll=)



Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-12 @ 21:31:27
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Maria

Tack så mycket=)

2010-12-12 @ 21:38:38
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback