Navigation


RSS: inlägg



Tidig kväll eller natt;)

2010-12-17 @ 22:03:16, Allmänt, , Kommentarer (6)

Ja nu ska jag faktiskt alldeles strax krypa ner under täcket i sängen. Är fruktansvärd trött idag och imorgon har jag en LÅNG dag framför mig så hinner tyvärr inte blogga så mycket. Men ska försöka=)

Först ska jag spela Tomtecupen i kombihallen i malmö. Det är en inomhus fotbollsturnering på konstgräs=) Jag fick panikköpa nya fotbollsskor idag eftersom mina gick sönder när vi spelade i växjö=( Tyvärr var mina skor för gamla så kunde inte få ersättning för dom(hela sulan hade nästan ramlat av, vilket inte är ok hur gamla dom än är enligt mig). Dom va dessutom bara två år och jag har ju varit borta minst ett i och med graviditeten. I alla fall fick jag halva priset på vilken sko jag ville som kompensation=)

Så valde ett par skitsnygg vita adidas=) Nu borde jag ju spela bra imorgon=)



Efter cupen hinner jag precis bara hem, duscha, byta om och göra mig iordning för sen ska jag och min syster(vi spelar även i samma lag) jobba på slagthuset i Malmö. Vilket är en nattklubb där vi står i garderoben och gör alla glada besökare ännu gladare;) Vi är rätt flummiga och självklart skitsnygga=) Tihi.
Vi börjar 18.30 och slutar 04.30. Vet faktiskt inte riktigt vad det är för evenemang eftersom vi ska börja så tidigt. Jaja det är första gången jag jobbar sen innan graviditeten då slagthuset stängde ner. Men nu är det öppet igen, fast tror det är andra klubbar som hyr in sig men jag har inte så stor koll på det=)

Det är faktiskt skitskoj att jobba i garderoben. Man träffar alltid en massa roligt folk + en massa man själv känner som är lite roligare än vad de brukar vara;) hehe.



Min syster och jag fular oss framför webcamen 2008;)

Nä nu ska jag faktiskt lägga mig kommer ju vara uppe ett dygn och det är jag verkligen inte van vid nu hehe. En sista bild är på mig och Theo idag när vi va ute i snön (Eddie som är fotograf:P).



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra vecka snygging? =)

2010-12-17 @ 22:22:59
URL: http://alinah.se
Postat av: Anonym

jo jag med:)

grymt snygga adidas skor btw!

2010-12-17 @ 22:43:33
URL: http://alinah.se
Postat av: cornelia

gud vilken fin blogg du har, ha en mysig fredags kväll.



Kika gärna in på min blogg :D



2010-12-17 @ 22:45:49
URL: http://corneliz.blogg.se/
Postat av: MissLouiss

fina skor!:)

2010-12-17 @ 23:10:03
URL: http://misslouiss.blogg.se/
Postat av: Sjuttis @bdb

Hot mama ;) skrev du, och ja, det kan jag nog säga att du är :D

2010-12-17 @ 23:31:25
Postat av: maida

5 finalister - rösta på den du tycker bord vara veckans blogg.

kram! :)

2010-12-18 @ 00:31:41
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback