Navigation


RSS: inlägg



Tisdag=)

2010-12-21 @ 11:12:45, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja då var det tisdag och en ny morgon. Idag ska jag inte göra så mycet ta det lugnt. Har lite ont i halsen och är fortfarande trött hehe. Fast jag fått sovmorgon till halv tio. Eddie var uppe med Theo=) Fast han sov också länge till åtta, blivit en riktigt sjusovare hehe.

Inatt har jag haft grymt ont i nacken, vaknat varje gång jag rört mg=( Usch vill bara bli bättre och komma igång med brottningen igen. Får tyvärr vänta till efter julen och hoppas att det är bra då.

Ikväll ska jag försöka träna fotboll om pappa kan passa Theo. Hatar verkligen denna veckan att jag fått barnpassning så mycket. Men Eddie tog en veckas extra jour (arg). Så han har haft två veckor jour och nu denna veckan jobbar han kväll. Dessutom har han jouren nästa vecka med. ARGARGARG. Hatar jouren.

För att jag ska må bra måste jag träna minst fem pass i veckan och nu har det blivit ett pass. Usch. Det är detta jag och Eddie bråkar mest om. Inte för att vi bråkar mycket men om vi bråkar är det om detta.

Nä nu ska jag äta lite är vrålhungrig.



Kommentarer
Postat av: POYA

VINNAREN FRÅN DAGENS BLOGG ÄR UPPE! Besök min blogg och kolla om det var du som vann:

http://SCME.blogg.se



Om du inte vann så får du gärna tävla fler gånger.



Alla får även vara med på min skönhets tävling. Varje vecka vinner 10 vackra personer som får synas i min slade show och så länkar jag även deras bloggar.

http://scme.blogg.se/2010/december/veckans-slide-show-beauties.html

2010-12-21 @ 15:03:12
URL: http://scme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback