Navigation


RSS: inlägg



Ung och bortskämd=)

2010-12-20 @ 20:43:58, Allmänt, , Kommentarer (1)

Måndagkväll och jag sitter och kollar på ung och bortskämd.
Har följt det varje måndag klockan åtta. Första avsnitten var det nästan så att man skämdes i deras vägar och deras föräldrar som inte tycker att de skämmer bort dom. HERREGUD säger jg bara:P Men dagens avsnitt tycker jag faktiskt att de tagit sig i kragen och har blivit riktigt duktiga=)
De behövde nog verkligen detta hehe.

Idag har jag ju fått ansiktsbehandling=) Känns jättebra nu efteråt. Det mesta var skönt men en del mindre skönt hehe. Men känner mig verkligen mycket fräschare nu=)
Ikväll hr jag varit ute och gått med vivvi och hennes kompis chylan eller vad han nu kallas:P Gick även en lång promenad i morse med vivvi. Jätteskönt faktisk.

Nu ska jag snart gå och bada (när programet är slut). Sen får vi se om jag hinner blogga en gång till eller om jag går och lägger mig:P



En bild från min födelsedag när jag var gravid i vecka 30=)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-12-20 @ 21:27:54
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback