Navigation


RSS: inlägg



Välkommen till min nya blogg!

2010-12-10 @ 15:10:47, Allmänt, , Kommentarer (6)

Så nu har äntligen jag också följt "modet" och skaffat mig en blogg:P
Eftersom många frågat om inte jag kan börja blogga tänkte jag att det just nu var en bra ide.
Ofta känner jag mig väldigt rastlös som mammaledig (även fast jag har fullt upp nästan varje dag) och istället för att bara sitta framför tvn kan jag ju skriva lite om vad jag gör och känner=)
Så nu hoppas jag att det är många som kommer läsa denna blogg och jag hoppas jag hinner uppdatera den några gånger om dagen eller i alla fall en gång varje dag=)


Här är min underbara familj på Theos dop=)

Min fina familj=)



Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag ska läsa!!

2010-12-10 @ 16:56:54
Postat av: Caroline

Vad kul :) Vi läser om du läser vår ;)...Kram

2010-12-10 @ 17:26:39
URL: http://underbaralife.blogg.se/
Postat av: emma

vad skoj att du hittat till blogglivet ;) haha... ibland orkar man bara inte skriva men de är väldigt befriande ibland och bra sätt att få ut allt inom sig ;) Tror säkert att många uppskattar att följa din lilla familj o ditt nya liv här .. .jag uppskattar de speciellt nu när man bor så långt iväg de är ju skam att vi inte ens hunnit träffas med våra söner ;) haha. Jättefina bilder du på bloggen!! Jag vet inte om ja hann blogga mer eller mindre precis när jag blivit mamma men ungefär en gång om dagen blev de men de beror ju med på ens barn vilken dag dem hade hehe ... Men kul ... nu när jag bara jobbar 2 dagar i veckan så får ja ngt att mer att göra/läsa haha :D Ha de super... förresten de är tänkt att vi tjejer ska träffas den 26 dec och käka på rosegarden i Malmö så hoppas du med kan komma med oss du kan ta med lilleman om du vill har ej bestämmt om benjamin ska med eller ej :D mitt nummer är : 0737425657 , elin carlsson martina , landin har iallfall lämnat besked att dem kan

2010-12-10 @ 19:27:42
URL: http://franettlivtillettannat.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad skoj att ni kommer att läsa=)

Caroline jag läser din glömmer bara bort ibland att du ändrat haha. Men nu kommer jag ihåg=)

Emma det hade varit jätteroligt=) Tar nog inte med Theo har lägger sig sju varje kväll=) Men jag följer gärna med själva.

2010-12-10 @ 19:49:15
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Marih

Trevligt att du bloggar...tycker jag att vi ska följa varandra på Bloglovin ;)

2010-12-12 @ 21:08:16
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe det tycker jag Marih fast jag läser redan din varje dag=)

2010-12-12 @ 21:43:57
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback