Navigation


RSS: inlägg



11 Månader

2011-04-03 @ 11:42:42, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är min lilla älskling hela elva månader, snart ett år=( Tiden går allt för fort och ändå längtar man bara framåt till en massa saker. Önskar att jag kunde leva lite i nuet och inte längta en massa. Nu längtar man ju efter sommaren och till Lalandia som vi ska till i augusti.

Igår va vi i stan och jag shoppade lite smink och ett smyckeskrin:P Sen åt vi på jensens böfhus och där fick Theo lite potatis och sallad som han tyckte om:) Vi körde hem vid sex så att Theo skulle hinna sova till sju men då somnade han ju i bilen och var omöjlig att väcka så han somnade inte förrän närmre nio igårkväll hehe.

Idag gick vi upp sju och åt frukost, tog på oss ytterkläderna för att gå till ica. Sen gick vi in om mormor Sonja och morfar Olle (dom vill inte bli kallade gammel mormor och morfar hehe). Nu sover Theo men jag ska snart väcka honom för vi ska kolla när morbror Daniel spelar match=) Här kommer lite bilder från de närmsta dagarna.



Leker med piratskeppet som han fick av kusin Kasper=)



Såhär fin va Theo när han skulle fira att mamma och morbror Daniel fyllt år=)



Daniel och Theo busar:P



Theo i vår nya bil=)



Vår nya bil (man skymtar Theo i fönstret:P)



Sandra och Theo på entre. Sandra har satt upp en liten tofs haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback