Navigation


RSS: inlägg



Bakad potatis=)

2011-04-18 @ 22:22:49, Allmänt, , Kommentarer (0)

Vi har precis ätit bakad potatis med en egenblandad kycklingröra, mums. Sen mat men såååå gott.

Idag har ju min systeryster åkt till USA för att vara där ett år om inte mer. Känns inte så mycket nu men kommer ju kännas tomt sen när man inte kan ringa till henne, eller träna osv. Hoppas jag kan spara ihop lite slantar så att jag kan åka dit och hälsa på i höst=) Men tror inte jag kommer kunna det:(

Idag har jag varit hemma och pluggat i typ fyra timmar=) hehe. Sen har jag och Theo bara busat. Ikväll tränade jag fotboll i det varma vädert (blev shorts på träningen).

Imorgon ska jag upp redan kvart i sex, usch känner redan tröttheten:P Men bara skola imorgon och på onsdag sen "ledig" till nästa tisdag. Ledig är jag ju inte för har en hel del att plugga på.

Nä nu ska jag fortsätta kolla big brother;)

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback