Navigation


RSS: inlägg



Big brother

2011-04-19 @ 22:03:02, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hur kan man bli så beroende av ett program som egentligen inte är speciellt bra. Eddie mobbade mig som bara den när jag tittade på det men nu är han lite inne i det haha.

Idag ringde klockan redan kvart i sex:( Usch hela dagen har jag varit fruktansvärt trött. Hade planerat att jag skulle plugga lite under bussresan som är på 45 min. Men tror inte mina ögon orkade hålla sig uppe mer än två minuter. Jag hatar att somna på bussen så jag satt och nickade resten av de 40min, måste sett roligt ut:P Haha menmen.

Gick i skolan från åtta till fyra och på bussen hem tänkte jag att jag skulle ta igen det jag missade i morse. Men vad tror ni hände då? Orkade tio min max sen samma sak igen. Varför blir man så himla trött av att åka buss? Sjukt jobbigt haha.

När jag kom hem har jag tränat spinning=) Sen skrivit ut en massa saker till skolan hos mormor och morfar, tog mer än en timme och ändå är jag inte helt färdig. Nu är det BB som gäller. Sov gott=)



En julebild nu när det är så fint väder ute=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback