Navigation


RSS: inlägg



Dödstrött

2011-04-13 @ 20:40:21, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har kännt mig pigg hela dagen. Men nu efter träningen när jag la mig i badet och försökte plugga lite så somnade jag till hela tiden haha. Va nog när man lugnade ner dig, har ju varit igång hela gången. Så jag lägger faktiskt undan pluggbökckerna för ikväll. Har ju faktiskt tre timmar håla imorgon så får ta igen lite då:P

Förresten så när jag skulle ta bussen hem i tisdags så va min cykel stulen=( Så tråkigt att man inte kan få ha sina saker ifred. Så nu blir det att gå varje dag till bussen, och den vägen är svindryg plus att det tar 15 min=( Som jag hade kunnat sova extra annar:P

Theo blir bara mer och mer förkyld och hostar nästan ihjäl sig själv. Idag ahr han skrikit i stort sett hela dagen så imorgon blir det att ringa vårdcentralen. Nu har han ju faktiskt varit sjuk i snart fyra veckor=( Först va det kräksjukan sen feber sen förkylning som inte släppt och nu tror jag nästan att det är halsfluss för han tar sig på halsen hela tiden.

Nä nu ska jag titta på tv sen lägga mig tidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback