Navigation


RSS: inlägg



Fredagsmys med mig själv:P

2011-04-08 @ 21:40:36, Allmänt, , Kommentarer (0)

I förmiddags åkte Eddie och några kompisar till Manchester för att kolla på fotboll (imorgon då). Lite fuskit faktiskt hehe. Hoppas jag och Theo kan följa med nån annan gång=) Men Eddie missar ju istället Sandras avskedsfest imorgon=) Sen nästa söndag drar hon till USA ett år och ska vara au pair, lite utanför New York

Hoppas man kan spara ihop lite pengar så man kan komma dit och shoppa haha:P

Just nu sitter jag och gör ingenting väntar på att Big Brother ska börja=) Då blir det mys med popcorn och Coca cola som jag redan smygstartat med:P
Sen ska jag lägga mig och hoppas Theo sover till halv sju imorgon bitti. Tyvärr kommer han nog inte göra det. Hela denna veckan har han tyckt det varit morgon mellan halv fyra och halv sex=( Gissa om vi är trötta hehe.

Men hade behövt sova lite till imorgon, eftersom vi har svenska cupen match klockan halv elva. Så jag får ju ingen chans att sova där. Brukar sova när Theo sover på förmiddagen om han sovit dåligt på natten=)

Idag har vi varit hemma hos pappa och träffat Sandra, Sanna och Jessica=) och Daniel och pappa hehe. Där fick Theo lite potatismos som han tydligen tyckte om=)
Theo va helt slut när vi körde hem vid sju och somnade direkt efter han ätit välling=)

Nä nu ska jag kolla vidare. Hejsvej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback