Navigation


RSS: inlägg



Lång dag

2011-04-04 @ 20:24:39, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag har det varit en lång och slitsam dag:P Cyklade hemifrån lite över åtta imorse och va hemma kvart i sju på kvällen. Precis lagom till att ge Theo välling och sen lägga honom. Tråkigt när det är så långa dagar och jag inte får se min lilla älskling.
Imorgon kommer det vara en ännu längre dag. Måste åka hemifrån halv sju och kommer vara hemma samma tid:( Jag kommer vara helt slut.

Inte nog med det så sover ju Theo så dåligt på nätterna. Eller han sover åtta timmar isträck men sen vill han gå upp och inte somna om, inatt va det vid halv fyra vilket inte är så populärt. Tar på ens krafter när man inte får någon sömn. Det är ju hans hemska förkylning som gör att han inte kan sova. Hoppas den försvinner snabbt.

Känner att jag vill hinna göra så mycket men tiden just nu räcker inte till:( Har ju 8 intensiva veckor att plugga och jag måste ju plugga lite hårdare än alla andra eftersom jag haft uppehåll ett år. Fast det känns som att jag kommer ihåg en hel del ändå vilket är skönt. På onsdag har jag självstudier så då ska jag hem till pappa och plugga ett par timmar. Man hinner och orkar ju inte plugga något på kvällen efter så långa dagar. Jag passar ändå på att läsa lite i bussen när jag inte har så mycket annat för mig:P

Nä nu ska jag titta på tv sen lägga mig tidigt ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback