Navigation


RSS: inlägg



Lillördag och jag har självstudier=)

2011-04-13 @ 16:58:58, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag gick jag upp kvart över sex då Theo vaknade.
Sen har vi lekt lite, Eddie va iväg på utbildning med jobb. Vid tio tiden kom Caroline och Albin och vi skulle ut och springa med barnvagnarna:p Vi sprang 6km på drygt 30min vilket är rätt bra med tanke på hur mycket jobbigare det är att springa med vagn än utan haha.

Sen när vi kom hem busade vi lite till och Theo ramlade och slog i läppen så att det började blöda=( Men alla tänder är fina och hela. Eddie kom hem vid två och sen dess har jag pluggat. Tänkte ta två timmars paus nu med träning och bloggande:P

Imorgon är en riktigt mördardag i skolan. Börjar åtta och slutar fem vilket betyder att jag måste ta bussen vid halv sju och är inte hemma förrän närmre sju på kvällen=( Jag lär vara trött.

Nä nu ska jag äta en bit innan det är funktional power på dagens träningsschema:P



Tänk vad fort tiden har gått=( Snart är han ju hela ett år och där är han fem dagar gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback