Navigation


RSS: inlägg



Matchdag=)

2011-04-09 @ 08:10:59, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo vaknade lite i sex imorse. Puh jag som inte somnade förrän två tiden. Kunde inte somna igårkväll=( Hur ska jag orka gå ut ikväll? Får se om jag hinner sova en timme efter matchen.

Jag har lagt Theo nu igen. Han hade helt blåa svullna påsar under ögonen och gärspade hela tiden. Men han har en konstig ovana att bli pigg när han ska sova:S Förstår inte det:P Så nu står han upp i sängen och leker. Vid nio kommer pappa och ska passa Theo, dom ska ju naturligtvis titta på mig sen hehe =)

Vi har samling redan kvart över nio och matchen börjar halv elva. Sen ska jag direkt hem till mamma och göra mig iordning och plugga lite. Sen hem och sova en timme om jag kan=)

Nu måste jag packa;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback