Navigation


RSS: inlägg



Redan onsdag:P

2011-04-27 @ 09:55:50, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag tyckteprecis att det var måndag och nu är det onsdag. Kan inte sluta tänkapå hur fort tiden den går. Tänk att jag redan har pluggat en månad. Helt sjukt. Har bara sex veckor kvar innan sommarlov (efter denna veckan). Känner mig lite stressad till tentorna känns som att det är rätt mycket att plugga in och i denna värmen vill man ju vara ute och sola. Tänkte sätta mig i eftermiddag och läsa lite ute istället för att vara instängd i sovrummet som jag är nu:P

Har självstudier idag och eftersom Theo är SÅÅÅÅ mammig måste jag "gömma" mig för att få någonting gjort. Har pluggat en timme nu och då blir det lite bloggande som paus. Theo sover och tror att Eddie ligger på soffan och sover han med:P När Theo vaknar ska vi ut en stund så tänkte försöka hinna plugga lite till nu, en halv timme i alla fall.

Igår gick jag i skolan hela dagen. Var hemma halv fem och då gick jag hem till Marlene, Klara och Kasper där Eddie och Theo lekte. Även farmor Bodil va ute och lekte:P Theo var helt slut men ville ändå inte sluta leka, "hoppa" studsmatta var riktigt roligt. Eller i alla fall att krypa omkring och tappa balansen och resa sig upp mot nätet och stå och hoppa:P Gunga är ju även en favorit. När vi kom hem halv sex blev det bad och sen välling och Theo däckade direkt vid lite över sex.

Själv somnade jag framför Tv vid kvart i nio, haha när gjorde jag det senast? För typ 10 år sen kanske. Blir så himla trött av all pollen i luften. Jag blir andfådd bara av att gå uppför en trappa eller en liten backe. Förstår inte hur jag ska kunna spela match i helgen såhär. =( Hatar pollen och det har ju blivit en explosion detta året.
Nä nu måste jag plugga en stund=)



Theo hemma hos morfar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback