Navigation


RSS: inlägg



Seriepremiär

2011-04-17 @ 09:21:41, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår spelade vi första seriematchen och vi vann till slut med 3-1. Var mycket bättre än dom men kom in i deras gåtempo och dom tog ledningen med 1-0.
Vi fick lite utskällning i pausen och i andra halvlek jobbade vi oss in i vårt tempo och gjorde 3 mål=) Precis som Soffie trodde:P haha.

Jag gjorde första målet wiho=) Haha.

På kvällen gjorde vi varma mackor och sen hyrde vi film och åt lite godis=)

Imorse vaknade Theo halv sju och nu försöker jag få han att somna igen men det verkar inte gå bra hehe. Senare ska vi köra hem till mamma och hälsa på Sandra som åker till USA imorgon. Hoppas jag kan spara ihop lite pengar så jag kan åka dit och hälsa på. Synd det är så himla dyrt bara:(

Annars idag ska jag bara städa och plugga=( Ingen rolig söndag men det brukar ju vara en "tråkig" dag hehe.

Nä nu ska jag pack Theos väska och så får jag se om han somnar:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback