Navigation


RSS: inlägg



Självstudier=)

2011-04-06 @ 13:10:01, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag har jag självstudier, vilket var välbehövligt efter två långa, intensiva dagar. Ska renskriva alla anteckningar och läsa lite på föreläsningarna idag tänkte jag. Har bara hunnit läsa lite idag eftersom jag tog sovmorgon till halv tio=) Va ju vaken med Theo två timmar inatt så kände att jag behövde sova för att orka plugga.

Nu ska jag snart iväg och färga håret och noppra ögonbrynen=) Då tänkte jag passa på att läsa en del. Man har ju ändå inget annat bättre för sig när man väntar på färgen.

Jag har inte tränat på typ en vecka och börjar känna mig riktigt rastlös i kroppen. Förra veckan var jag sjuk och kunde inte träna och denna veckan har jag inte varit hemma förrän halv sju och inte hunnit träna. Men idag ska jag träna funktional power och imorgon fotboll=) På fredag tänkte jag försöka komma ut och springa sen har vi svenska cupen match på lördag.

På fredag åker Eddie till Mancherster och ska kolla fotboll, fusk hehe. Jag vill med se fotboll men Theo är lite för liten för det, kanske nästa år:P

Idag har jag inte gjort så mycket, varit en vända i byn och shoppade en väska och ett par skor på Jack sport. När jag skulle beta kom jag på att jag glömt min plånbok haha, typiskt mig. Sån tur var klippte Eddie sig så han fick betala senare:P

Nä nu ska jag äta lite innan jag ska iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback