Navigation


RSS: inlägg



Solsol och åter sol

2011-04-21 @ 15:52:23, Allmänt, , Kommentarer (0)

Vilket underbart väder det är idag. Hoppas verkligen det håller i sig.

Hela förmiddagen har jag suttit inne och pluggar=( Har skrivit upp alla nerver och dess muskelinnervation och undrar hur jag någonsin kommer kunna lära mig detta på fem veckor=( Haha plus tusen andra saker.
När Vi väckte Theo vid kvart i ett begav vi oss ut till en lekplats och mötte upp Caroline, Dennis, Moa och lilla Albin=) Jag hade ingen aning om hur varmt det var ute så hade ju på mig jeans och en tjocketröja.
Det va ju shorts och linne väder haha. Imorgon kommer jag sitta ute och plugga=)

Nu ska jag plugga lite till innan vi ska hem till pappa på påskmiddag=)
Blir ett kort inlägg idag:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback