Navigation


RSS: inlägg



Söndagkväll och snart ny vecka.

2011-04-10 @ 22:47:09, Allmänt, , Kommentarer (0)

Söndagar är ofta lite tråkiga för att man vet att det är en ny vecka och jobb, skola då. Men idag har den varit riktigt skön=)

Igår hade vi ju avskedsfest för Sandra vilket var jätteskoj. Tyvärr hade jag konstant huvudvärk så det drog ju ner en del men jag hade skoj ändå. Vann iallafall sju av åtta omgångar på singstar=) När jag losade va det med 20 ynkliga poäng, fy så onödigt hehe. Vi drog först till swingin hahaha. Några ville dit men där va bara gamling så det slutade på Etage. Det blev en rätt så tidig kväll tog taxi vid halv fyra. Sen fick jag ställa klockan på halv elva för att hinna plugga lite innan mamma skulle lämna Theo. Hade planerat att plugga efter matchen i lördags men en rad händelser gjorde att jag inte hann.

På fredagkvällen somnade jag ju inte förrän två halv tre och Theo vaknade sex så det blev ju inte många timmars sömn där. Kunde verkligen inte somna:( Sen hade vi samling kvart över nio. Direkt efter matchen skulle jag lämna Theo hos mamma och sen köra hem för att sova en timme och plugga lite. Men Theo somnade i bilen så jag fick lägga över honom i vagnen där han fick sova vidare. Jag följde med in en stund för vill kunna säga hejdå till Theo så att han inte blir rädd att jag inte är där när han vaknar. Han somnade lite i ett och vi fick väcka honom halv tre, sömntutan. Sen va han jättetrött och grät typ en halvtimme från och till och ville inte släppa mig så kunde inte köra förrän tre tiden.

Jag och mamma bytade bil så att vi skulle slippa klydda med Theos bilstol hehe. När ja kom hem och skulle låsa bilen tyckte jag inte att det låstes så jag kände på en dörr och den va öppen men alla andra var låsta:S Det gick helt enkelt inte att låsa den dörren. Så fick klyda med det en timme och till slut fick jag springa upp och packa en väska. Köra hem till pappa och ställa in bilen i garaget och då va klockan kvart över fem. Vi skulle träffas sex. Så det va bara att börja göra sig iordning. Så gick det med mitt pluggande och vilande:P Haha.

När jag vaknade imorse såg jag vilket underbart väder det va så jag pluggade en timme. Tog på mig t-shirt och en kjol och gick iväg för att kolla när min bror spelade fotboll=) Mamma kom dit med Theo sen körde vi hem för vi skulle till Vivvi och Amanda på nån hud, make up sak. Där jag handlade lite smink=) Sen gick vi en runda och när vi kom hem va klokan nästan sju och Theo fick pyamas och välling=) Sen dess har jag suttit här och pluggat och kollat på tv om vartannat:) Det är det fina vädert som jag en så glad. Tänk om det alltid va runt 20grader i Sverige. Så lyckliga alla människor skulle varit, och framför allt pigga=)

Nä nu ska jag titta på tv en stund till sen sova. Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback