Navigation


RSS: inlägg



Stan

2011-04-02 @ 13:02:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hann inte blogga igår hade fullt upp hela dagen:P

Idag vaknade theo redan tio i sex=( Inte populärt, jag som inte gick och la mig förrän närmre tolv. Jag började direkt med att tvätta av alla våra vinterskor och sortera bort dom plus allt annat som hör till vintern (jackor halsdukar mm.) Sen har jag hunnit plcka undan, dammsuga, sova en halv timme och plugga.

Nu ligger Theo i sängen och ska sova, får se om han vill:P När han vaknar ska vi till stan med Hanna =)
Tog en massa nya foto på Theo men har inte orkat lägga in dom på datorn och orkar faktiskt inte nu heller haha så dom får ni se ikväll eller imorgon:P

Nu ska jag äta lite hörs sen.



Min knasboll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback