Navigation


RSS: inlägg



Trötter

2011-04-23 @ 20:33:52, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är jag riktigt sliten.
Imorse fick jag sovmorgon till åtta, skönt=) Direkt när Theo och jag ätit frukust tog vi på oss jackor och begav oss ut i värmen (fast det va lite kallt imorse) och traskade till byn. På vägen hem gick vi och matade ankorna, som Theo tycker är så roligt=) Vi skulle in om en lekplats men tiden hade prungit iväg och vi hade redan varit ute i 1,5timmar.

Vi gick hem och Theo fick mat sen la jag honom och jag bytade om och packade till seriematch mot IK Wormo, tror jag dom hette. Vi vann med 4-0=) Inte en av mina bättre matcher haha. Hatar när jag spelar dåligt.

På hemvägen va det direkt hem till Billy som hade fyllt år. Där lete Theo på som bara den och deckade direkt när vi kom hem vid sju=)

Han är så täppt i näsan min lilla älskling och ögonen rinner. På det har han en fruktansvärd rethosta plus att han nyser hela dagarna. Kan det vara nån allergi tro? Var på apoteket innan idag för att hämta ut mina allergi tablett och ögondroppar och hon som sa där frågade om han med hade pollenallergi. Hon tyckte det såg ut som.
Håller han på så här hela helgen får vi ringa på måndag. Nu har det ändå hållt på sen jag åkte till Spanien och det är ju 1 månad sen:P

Är skittrött och orkar inte göra något men har svintråkigt och vill göra nått haha, fast där står inte städa och plugga så hög upp (vilket jag verkligen behöver)=( Usch så synd om mig:P Haha
Snart kommer lite nya bilder till bloggen. Har inte hunnit lägga in:P

Hejsvej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback