Navigation


RSS: inlägg



2011

2011-01-01 @ 22:28:23, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja idag är det då år 2011. Känns alltid lika konstigt att säg ett nytt årtal.

Igår firade vi nyår hemma hos pappa. Han var dock inte där utan vi lånade bara huset. Vi firade med dennis, caroline, albin, moa, frankel, karin, elisabeth och niko. Vi hade väldigt trevligt. Kvällen bjöd på tacos, marängsviss och godis. Mums.

Just nu försöker vi lägga Theo men tror hans fjärde tand är på gång för han ligger och vrålskriker och har gjort det i en timme nu. Varje gång man kommer in tror han att man ska busa. En annan förklaring kan ju vara att vi va hos morfar innan som busade upp han totalt. Vi skulle städa klart och tog med köpepizza=) Kommer ångra mig sen det gör jag alltid när jag äter pizza för blir törstig hela natten sen haha.

Nä nu måste jag hjälpa Eddie. Här kommer i alla fall några bilder från nyår.









Inlägget blev lite sent tror jag började skriva det lite över åtta. Men datorn hängde sig och jag orkar inte skriva om hehe. I alla fall somnade inte Theo förrän halv tio. Två timmars slit. Synd om honom han verkligen vrålskrek fastän att man bar honom. Men nu sover han och vi ska titta klart på en film sen sova.
God natt



Kommentarer
Postat av: caroline

Vi åt också pizza igår och jag blir också alltid törstig...helt sjukt. Det är den där skinkan....grrrrr. Tack för nyår :) Kram

2011-01-02 @ 10:09:43
URL: http://underbaralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback