Navigation


RSS: inlägg



Åla=)

2011-01-31 @ 17:07:46, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har ju glömt att berätta at Theo har börjat åla. Eller åla har han gjort tidigare men bara bakåt. Nu kommer han även framåt=) Det går inte fort och han kommer inte så långt änså länge men snart kanske hehe. Så den 29/1 2011 var första gången jag såg Theo ta sig framåt:P

Idag har vi eller jag stått ikö hela förmiddagen till vårdcentralen och fick tid klockan två idag till slut:) Tänkte att det va lika bra att kolla upp varför Theo inte vill äta. Han är ju förkyld men ville bara se så han inte hade halsfluss eller något. Han var röd i halsen men inte tillräckligt för antibiotika:S ok vad menas med det då? Men förmodligen har det varit värre men att han har börjat självläka hehe. Han lät lite rosslig när han andades vilket dom trodde beror på all slem han har.

Men idag har han faktiskt ätit nästan en portion gröt imorse sen en halv burk mat. Så kanske är på bättringsväg äntligen=)

Nu ligger Theo och sover. Ska väcka honom när jag skrivit klart. Sen ska vi ut och gå med Vivi och Amanda. Blir ingen träning ikväll eftersom Eddie jobbar kväll plus har jouren så har ändå ingen bil=( Men faktiskt skönt att bara ta det lugnt. Har städat undan lite och sorterat ut kläder som är för små och nya kläder han fått ärva av kusin Kasper:) som dock trodde att alla kläder skulle vara förstora för Theo men vissa var tillochmed för små:P haha. Kasper var ju en liten skit som hade storlek 74-80 när han var två år och Theo är ju en stor skit som har de storlekarna nu:P

Men båda är lika söta ändå;)
Ikväll ska jag sätta in alla papper i pärmar och städa datorbordet och ta mig ett välbehövligt bad:) Hoppas att Theo sover så att jag hinner detta. Ska även försöka plugga lite. Tiden bara springer iväg nu ju och mindre än två månader tills jag börjar skolan.



Kusinerna plus lite Caroline:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback