Navigation


RSS: inlägg



Ännu tröttare=(

2011-01-20 @ 14:43:31, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är jag ännu tröttare. Somnade inte förrän fyra inatt=( Gick och la mig elva och precis när jag slumrat till vaknade Theo och ville ha sin napp sen var det omöjligt för mig att somna om=( Vet inte varför för va sjukt trött. Måste snart uppsöka läkare för mina sömnproblem.

Jaja idag har vi bara tagit det lugnt. Sån tur var sov Theo från tio-tolv så två timmars extrasömn fick jag där:)
Ikväll ska jag träna brottning som slutar halv åtta. Skönt tycker inte om när träningar slutar för sent som våra fotbollsträningar slutar nio. Då är man inte hemma och nyduschad förrän närmre elva sen måste kroppen hinna lugna ner sig med.

Att det ska vara sånt klydd med att förnya sina recept jag får damp.
Var på apoteket för att hämta ut mina astmamediciner för någon dag sen och då hade dom glömt säga att det var min sista gång förra gången=( Så ringde vårdcentralen idag och då är min läkare på semester så hon kan inte skriva ut recept, dessutom måste jag på läkarkoll (jävligt onödigt dom frågar ju bara om medicinen funkar bra kan man inte ta det på telefon då?) och det fanns inte tid förrän 15 februari. Men jag måste ha min medicin nu liksom, så dom skulle se om någon annan läkare kunde fixa det på måndag. Men jag behöver ju den NU. Förstår inte varför det ska vara så svårt. Dessutom om någon är på semester får ju en annan ta över. Svedala vårdcentral i ett nötskal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback