Navigation


RSS: inlägg



Arachnophobia;)

2011-01-09 @ 22:20:17, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja då undrar ni vad detta är för en konstig överskrift på inlägget:P
Men det är namnet på den filmen jag och Eddie ska se nu. Det är en rysarkomedi som handlar om spindlar. Vi har sett den en gång innan tillsammans för typ två år sen hahaha. Eddie är livrädd för spindlar och en gång i filmen blev han så rädd att han kastade sig över mig och sen ner på golvet. Efter ett tag frågade han mig blev inte du rädd? Haha jag hann ju knappt reagera. Dessutom hade Eddie sett den en gång innan eller flera. Det är ju hans film.
Det var faktiskt mycket roligare än vad det låter. Den ska vi se nu ikväll går ju inget bra på tv alls.

Theo har faktiskt varit lugn ikväll. Somnade kvart i sju men vaknade vart i åtta. Provde att ge honom mat nästan direkt för att se om det hjälpte och han somnade om direkt:) Skönt. Men nu undrar jag om det blivit en vana att vakna upp efter en timme för att få mat. Eller om han kanske är inne i nån tillväxtperiod där han är mer hungrig.

Jag spang som sagt till mormor och morfar innan (är ca 1,5km dit) men jag tog en liten omväg så sprang ca 20min. Gud vad bra träning det är att springa emd vagn. Sjukt mycket jobbigare än att springa vanlig. Man tränar verkligen hela kroppen. När jag kom in till mormor fick jag träningsverk i vaderna nästan direkt. Man kan ju inte använda armarna som man brukar eftersom man måste hålla i vagnen. Sen måste man lyfta vagnen i varje sväng och tränar då armarna och magen=)

Kunde dessvärre inte springa hem eftersom det hade blivit glashalt:( Så Eddie kom och hämtade oss.
Skönt va det i alla fall=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback