Navigation


RSS: inlägg



Babycafe

2011-01-19 @ 12:56:36, Allmänt, , Kommentarer (1)

Theo vaknade vid halv åtta imorse. Vi gick dock inte upp förrän åtta hehe. Då blev det påklädning och frukost för tio i nio skulle vi möta upp amanda och vivvi för att gå till babycafe=)
Där hade jag bestämt att möta Caroline och lille albin=) Theo lekte på och tyckte Albin var jätterolig=)

Vi var där till halv elva och på vägen hem höll Theo på att somna i vagnen så fick hålla honom vaken tar ju bara fem minuter hem. När vi kom hem fick han lite ersättning där han nästan sov efter och jag la honom i sängen. Men vad hände då? Jo han blev pigg som en lärka och somnade inte förrän tjugo över tolv:o Dessutom som han bara tjugo minuter där:( Hur funkar det. Mam är jättetrött men vill inte somna och när man väl sover vaknar man efter 20min?

Varför har jag fått en unge som aldrig vill sova:P
Kan dock inte klaga på natten där han sov från 18.30-07.30=) med bara ett uppvak vid 20.00. Tanden är helt igenom men han är jätteförkyld fortfarande. Eller täppt i näsan i alla fall.

Snart ska jag iväg och dela ut dom där tråkiga flygbladen för sista dagen jippi=) Sen är det fotbollsträning ikväll igen. Har träningsvärk i mina ben idag men tror snarare det är från brottningsträningen igrå:P

Det störiga med när Theo inte vill sova på dagen är att han är så fruktansvert gnällig. Ingenting passar mer än fem minuter. Han som har varit så bra med sina sovtider har sedan julen blivit helt uppochner=( Hoppas inte det varar länge till för man hinner ju knappt med något här hemma.



Kommentarer
Postat av: POYA - Örebros största blogg

Hej alla kära läsare!



Har utsett en vinnare från min förra tävling, så ni kan gå in och kolla vem det blev! Kanske du? :D



Har en supertävling som jag precis publicerat, det du tävlar om är:

- Presentkort på Åhlens värd 1000 kr

- Björn Axén produkter

- Necessär



GÅ IN PÅ BLOGGEN FÖR MER INFO! ;-)

2011-01-19 @ 15:08:49
URL: http://scme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback