Navigation


RSS: inlägg



Babyträff

2011-01-11 @ 14:31:53, Allmänt, , Kommentarer (0)

Då har vi varit iväg och träffat andra bebisar. De andra var fem månader så Theo och Amanda var stora där=) Så mycket som händer på de tre månaderna.

Jag är sjukt trött idag vet inte riktigt varför sov ändå 20min på förmiddagen när Theo sov.
Innan var våra fotbollsträningar klockan sex vilket passade mig utmärkt. Nu är dom inte förrän sju och det gillar inte jag. Man kommer hem så sent och ska äta duscha och göra sig iordning. Sen måste man ju varva ner innan man ska sova så klockan hinner ju bli minst elva. Har man då en liten skit som vaknar runt halv sju så blir det ju inte så många timmars sömn särskilt inte när det tar sin lilla tid för mig att somna. Usch

Nu ligger Theo och sover men när han vaknar ska vi ut och promenera med Vivvi och Amanda. Jag har beställt lite kläder till Theo som jag ska hämta ut. Storlek 80:O Oj trodde inte han skulle använda det förrän han var ett år hehe. Men snart kan han inte använda storlek 74längre. Fast den storleken har han haft sen han var fyra månader:P Han har vuxit på längden men inte så mycket på bredden därför han har kunnat ha de så länge=)

Imorgon ska vi träffa Hanna en stund, har inte riktigt bestämt vad vi ska göra men tror det blir att hyra en film. På torsdag kanske min mamma kommer hit ett tag och snackar lite=)

Imorse när Theo vaknade vid sju hade Eddie drömt om tårtor så han gick med oss upp och gjorde fattiga riddare till frukost=) Mums. hehe. Sen har vi lagat lasagne och köttfärsås så nu har vi mat ett par dagar.
Nä nu ska jag äta lite hörs senare=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback