Navigation


RSS: inlägg



Bvc

2011-01-10 @ 09:05:24, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag ska vi till bvc för Theos 8månaders kontroll. Ska göra lite tester på honom och se vad han väger och hur lång han är:)
Man är inte van vid att bara gå varannan månad så känns som år sedan han var där.

Sen ska vi hem och inte göra speciellt mycket. Theo ska sova och kanske jag med hehe. Sedan ska jag försöka ut och springa om det inte är för halt nu när vi går:P

Vi gick inte och la oss förrän tolv igårkväll och sen drömde jag en massa mardrömma om allt möjligt som jag inte kommer ihåg nu men har kanske sovit fyra timmar inatt. Vaknade helt rädd och hade skitsvårt för att somna om:(
Nä nu är Theo lite otålig så ska leka med honom=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback