Navigation


RSS: inlägg



Dumlemuffins en ny favorit:P

2011-01-30 @ 17:19:17, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja som rubriken låter älskar jag Marlenes dumlemuffins:) Har inte ätit det av någon annan men dom är så goda, hade nog kunnat svepa i mig 10st om det bara varit jag i rummet:P Men när där är en massa folk får man lugna sig lite. Så det blev två stycken=) Mums.
Vi ska ju även iväg nu ikväll och då blir det lite gott där med så fick spara mig lite hehe.

Theo har knappt ätit något idag. INGEN vanlig mat har gått ner överhuvud taget. Han vägrar öppna munnen. Så får nog ringa vårdcentralen imorgon och se om han kanske har ont i halsen. Är man bara förkyld brukar det ju vara lättare ätt äta än att dricka en massa. Men han har knappt velat ha ersättning heller:( Imorse åt han 50ml. Vid tolv 100ml och vid fyra 120ml.
Man märker på han att han inte orkar lika mycket. Innan har han sprungit runt i gåstolen flera timmar (lite överdrivet) men nu passar det inte lika länge. Kan han bara bli frisk nu.

Imorgon är det ny vecka och Eddie jobbar kväll plus att han har jouren. Men ska försöka hitta barnpassning på måndag och onsdag så att jag kan träna fotboll eftersom vi har cup i helgen.
Kommer bli en del löprundor istället. Idag hade det varit utmärkt väder att springa i men har inte hunnit. Bara det inte blir flera minusgrader för då springer jag inte. hehe.

Hoppas även på att få tid och ork till en riktig rejäl storstädning där minsta lilla skit ska bort. Får se om det blir denna eller nästa veckan:P Har ju även sagt att jag ska plugga lite. Vilket inte lockar något av det just nu. Är väldigt trött idag hehe.

Nä nu har vi brottom. Ha en trevlig söndagskväll med en massa myspys:)



Theo och kusin Klara när Theo var fem månader och Klara fyra=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback