Navigation


RSS: inlägg



Energi=)

2011-01-21 @ 12:20:22, Allmänt, , Kommentarer (1)

Igår gick jag och la mig först halv elva. Tjugo över elva hade jag fortfarande inte somnat så går upp och kollar på tv. Fem över tolv lägger jag mig igen och somnar mellan halv ett och ett. Theo vaknade lite över åtta så inatt fick jag mer än sju timmars sömn=) De senaste veckorna har jag levt på fem-sex timar sömn. Så när jag vaknade imorse hade jag en massa energi=)

Först fick Theo frukost och jag åt samtidigt. Sen har jag hunnit städa köket, toaletten, vika tvätt, dammtorka, renbädda, laga mat, bytat om till träningskläder:P och nu sitter jag och letar resor på nätet och skriver blogg=) Theo sover så vill inte dammsuga förrän han vaknar eller ja det får bli lite senare. När han vaknar ska han få mat sen ska jag springa till gamla IP för att lämna in mina massage tider och få betalt för dom=) Sen ska jag springa hem. Ska försöka springa sakta idag för har en fruktansvärd träningsvärk som jag vill bli av med:P Imorgon blir det lite bättre då ska jag och Sandra springa långt.
På vägen tillbaka ska jag nog gå in om ica får se hehe sen dammsuga. Theo har sovit i snart två timmar därför jag hunnit med så mycket:P
Skönt det var länge sen han sov så länge mitt på dagen. Får kanske gå in och se om han lever:P
Nä det behövs inte för nu hör jag att han vaknar;)



Hörs senare när jag kommit tillbaka



Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Snart kommer det komma en tävling i min blogg. Och jag vill veta vad ni vill ha för priser. Kommentera i inlägget tävling så jag vet. ;) kram /Linn

2011-01-21 @ 12:25:15
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback