Navigation


RSS: inlägg



Etage=)

2011-01-23 @ 14:43:16, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår åkte jag och Sandra med Mc Donalds mat till hanna för att äta innan de andra kom=) Mums hehe. Vi va där redan halv sex för att inte behöva stressa på kvällen=)

Sen kom Becky och Jessica blev tyvärr rätt många som hoppade av i sista minuten vilket var lite tråkigt men vi hade skoj ändå=)
Vi sjöng singstar, rökte vattenpipa och spelade kort=) Vi tog bussen in till malmö vid tolv och skulle till etage=)
Där var svinlång kö trodde inte alls att det var många som skulle ut eftersom det är helgen innan löning men kön var skitlång och inne var det nästan proppfullt med folk=)
Sån tur var stod vi på vip listan och behövde inte köa=) Älskar att gå förbi alla människor och bli insläppt hehe.

Jag kom hem vid fem inatt och vaknade från och till sen nio då Theo vaknade. Han är ju inte speciellt tyst av sig men jag gick inte upp förrän tolv. Theo somande 19.30 igår och sov till 08.30 varför gör han aldrig det när jag ska ta honom:P? hehe

Nu håller vi på att tvätta sen ska vi till min pappa en stund sen hem och laga tacos=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback